Thursday, August 15, 2013

L'été à Nantes/Summer in Nantes

Même si je suis sans travail, sans de l'argent, je trouve toujours une activité de m'occuper. C'est vraiment facile! Il faut avoir une imagination et l'energie. Je prends les vacances c'est vraiment les vacances et pas une petit pose de mon travail. C'est une bénédiction de Dieu d'avoir ce privilège ce que je n'avais jamais eu. Chaque jour je remerciais mon Dieu parce que je ne les merite pas...

Even though I am job-less and penni-less, I always find something to do. It's really easy! All you need is an imagination and the energy. I am taking a vacation, a real vacation and not a little time off from work. It's a blessing from God to have this honor that I never had before. Everyday I thank God because I don't deserve it...

Good photos and fun times. I even inserted a video too.





No comments:

Post a Comment